top of page
FAQ
Bij Handysupport houden we van duidelijkheid. Daarom hebben we de meest gestelde vragen over onze servicepakketten overzichtelijk voor je op een rij gezet. Scroll door de FAQ – grote kans dat jouw vraag erbij staat. Nog iets niet helemaal duidelijk? Stuur ons gerust een mailtje: service@handysupport.nl

-
Wat is het voordeel van een serviceovereenkomst?Met een serviceovereenkomst betaal je alleen voor de daadwerkelijk gewerkte tijd, zonder verplichte minimale afname van 2 uur. Support bij kleine terugkerende klussen Afhankelijk van je pakket bieden we een gegarandeerde reactietijd: Large Pakket: binnen 2 werkdagen. Medium Pakket: binnen 5 werkdagen. Light Pakket: binnen 14 werkdagen. Houd er rekening mee dat start- en vertrektijden, parkeerkosten en materiaalkosten altijd in rekening worden gebracht. Met een servicepakket blijft jouw huis comfortabel en een fijne plek om in te wonen!
-
Hoe lang loopt de serviceovereenkomst?Bij Handysupport is voor iedere serviceovereenkomst de looptijd 12 maanden. Als je niet uiterlijk twee maanden vóór de einddatum opzegt, wordt de overeenkomst automatisch verlengd met dezelfde looptijd.
-
Kan ik op meerdere adressen gebruik maken van de serviceovereenkomst?Het Light- of Medium-pakket zijn geldig voor één persoon op één geregistreerd adres. Wil je de serviceovereenkomst op meerdere adressen gebruiken, bijvoorbeeld voor een verhuurde woning, zakelijk adres, en/of vakantiehuisje? Kies dan voor het High All-in pakket. Dit pakket is uitermate geschikt voor service op maximaal 3 adressen in Amsterdam, onder aangepaste voorwaarden.
-
Kan ik mijn service abonnement maandelijks opzeggen?Voor alle abonnementen geldt dat deze maandelijks kunnen worden opgezegd. Let er echter wel op dat de resterende maandelijkse betalingen tot het einde van de overeengekomen contractperiode voldaan dienen te worden.
-
Hoe vindt de betaling plaats?Betaling van de serviceovereenkomst Voor een contract van 12 maanden vindt de betaling maandelijks plaats via een doorlopende incasso van jouw creditcard. De eerste termijn betaal je via de creditcardmodule op deze website. Vervolgens teken je de overeenkomst en stuur je deze retour. Tot slot stel je zelf een maandelijkse betaalopdracht in via jouw bank. Belangrijk: Bij een betalingsachterstand gelden onze algemene voorwaarden, en bij nieuwe aanvragen wordt het reguliere tarief toegepast totdat d aqchterdstand is voldaan.
-
Wanneer kan ik gebruik maken van de serviceovereenkomst?De overeenkomst wordt geactiveerd zodra wij uw eerste betaling en de ondertekende overeenkomst per e-mail, of een reply-e-mail met akkoord ontvangen. De ingangsdatum is de datum van ontvangst. Let op: openstaande facturen van eerdere opdrachten moeten zijn voldaan om in aanmerking te komen voor de serviceovereenkomst met een looptijd van 12 maanden.
-
Kan ik een concept ontvangen van de overeenkomst?Wij begrijpen goed dat je wilt weten waar jij aan toe bent. Klik op de link of stuur ons een e-mail en wij sturen geheel vrijblijvend de conceptovereenkomst per e-mail aan je toe.
-
Zijn jullie prijzen excl. BTWAlle prijzen op deze website en in al onze andere digitale uitingen zoals folder, reclamemateriaal en social media campagnes zijn excl. 21% btw.
bottom of page